duminică, 30 decembrie 2012

Bunatati pentru sprancenele mele+un produs mult asteptat

Buna dragelor si LA MULTI ANI! Am avut un Craciun de vis in familie,m am bucurat de cateva zile de concediu si acum sa va povestesc despre cateva bunatati primite in dar.
Nu am avut niciodata un produs destinat sprancenelor ,nu stiu exact de ce -probabil am neglijat acest aspect important dar am vazut niste produse interesante pe www.makeup-shop.ro si am hotarat sa le comand -au venit repede si sunt extrem de multumita de toate produsele achizitionate.


 Primul produs pe care mi le am dorit mult de tot este creionul NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk,greu de gasit aceasta nuanta si am asteptat cateva saptamani pana a reaparut in stoc;imi place foarte mult  si l am incercat pe post de highlighter  si primer pentru fardul de ochi.
Un alt produs  este creionul NYX  Eyebrow Shaper,creion cerat imbogatit cu vitamina E ce defineste forma sprancenelor. Netezeste firele de par razlete, oferindu-ti un aspect impecabil si natural, fara a incarca inutil. Poate fi folosit ca atare sau inaintea aplicarii fardului de sprancene. Este rezistent la apa si la transfer.La fel imi place foarte mult,dar astept si sa l termin si sa incerc si pe acesta:



Pentru sprancenele mele,am achizitionat setul Sleek brow kit in nuanta dark care contin un pigmen cerat pentru definire si un fard pudrat pentru umplerea spatiilor.


Sunt foarte multumita de produsele cumparate si le voi folisi in continuare.
Voi ce produse pentru sprancene folositi?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu