miercuri, 12 decembrie 2012

Oriflame Goodies

           

          Buna dragelor,am facut o noua comanda la Oriflame si astazi o sa va povestesc  despre produsele cumparate.


Produse care mi au placut din aceasta comanda:


-Milk&Honey Gold Moisturising Shower Cream,spun ei ca este o crema hidratanta de dus,cu extract organic din lapte si miere pentru o curatare  delicata;un gel de dus cremos,dens cu un miros foarte placut-pe scurt isi face treaba,lasand pielea curata si catifelata.Inu plac toate produsele din gama Milk&Honey.
-Oja in nuanta Nat.Bronze ,culoarea imi place-o bila neagra insa pentru rezistenta.
- Benzi protectoare pentru unghii,  dupa cum stiti cei de la Oriflame ofera 2 modele de benzi si abia astept sa fac niste combinatii creative pe unghiutele mele( a costat 3 lei).


Produsele pe care abia astept sa le testez:

-Ecobeauty shower gel,  vroiam sa testez neaparat ceva din aceasta gama-so friend beware-urmeaza recenzii.
-Servetele matifiante pentru fata ,din gama Optimals-imi doream sa testez un produs de genul acesta,deci abia astept.
-Soothing Foot Cream -crema calmanta pentru picioare ,cu extract din flori de portocal si ulei din germeni de grau-mai ales pe perioada iernii un must have.


Produse care m au dezamagit:

-2in1 Protecting Hand&Nail Cream,singurul lucru care mi a placut este mirosul discret de migdale(contine ulei de migdale dulci),are consistenta de gel,se absoarbe foarte greu si nu simt  deloc efectul de hidratare:(

Voi ce produse Oriflame folositi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu