luni, 31 decembrie 2012

Provocarea de Mos Nicolae de la Himalaya Herbals


Buna dragelor,urmeaza ultima postare pe 2012
La inceputul lunii decembrie pe pagina de facebook Himalaya Herbals ne au provocat sa le impartasim ce produse ne am dori sa ne aduca mosul,am scris de fapt ce produse imi doresc sa incerc si,surpriza,era de fapt un concurs-am fost una din castigatoare;azi -31 decembrie am fost  fost contactata si am primit premiul;MULTUMESC Himalaya Herbals pentru premiu,si seriozitate.
Acesta este produsul pe care doresc sa l testez:

Revitalizing Hair Oil,care promite sa previna caderea parului si sa amplifice  cresterea lui.
Uleiul din ierburi cu o textura usoara si nelipicioasa penetreaza scalpul si hraneste radacinile,extractul de brusture si coacaze incurajeaza cresterea parului in timp ce nautul  hraneste parul cu proteine naturale pentru a preveni caderea lui,neem ul controleaza eficient mancarimea scalpului.
Utilizare:masam delicat pe scalp si par,lasam 2-3 minute inainte de spalare.
Are un miros foarte placut si abia astept sa l incerc.
Acum cate ceva despre produsele Himalaya Herbals pe care le ador si le folosesc cu placere.


Samponul  anti cadere  2 in 1,promite sa hraneasca radacinile asigurand consolidarea  parului deteriorat.
Ingredientele cheie:
   Butea Frondosa intareste firul de par.
   Eclipta imbunatateste textura parului.
   Pongarnia Pinnata ingredient anti fungic.
 Il folosesc de cateva luni,in combinatie cu un sampon cu extract de urzica si pot spune ca face mai mult dect promite.Parul este matasos,fin,are un luciu aparte si arata sanatos-intr adevar caderea a fost stopata.


Pasta de dinti de la Himalaya ,imi place foarte tare-desi are o culoare putin atractiva curata bine dintii,lasa respiratia placuta si gingiile mele sensibile arata mult mai bine.
Contine extract de neem  si rodie.
Produsul minune l am lasat la sfarsit:


Crema antiseptica,este cel mai bun produs antiseptic incercat de mine vreodata.Sunt deja la al 2 lea tub cumparat ,costa doar 7 lei.
Contine extract de aloe,migdale,Zn Calx,Roiba indiana si Five leaved Chaste Tree.Are proprietati anti fungice,anti bacteriene ,accelereaza procesul terapeutic de vindecare.
Este indicata pentru tratarea ranilor si infectiilor pielii,cu intrebuintare pentru taieturi,rani,arsuri minore,intepaturi.
Chiar face minuni ,o folosesc pentru foliculita si mici leziuni ,rani ale pielii;vindecarea se produce in cateva zile,rezultate vizibile dupa prima folisire.
Recomand cu caldura produsele Himalaya Herbals.


Un 2013 asa cum vi l doriti,ne auzim cu bine la anul,sa petreceti frumos,va pup!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu