miercuri, 16 ianuarie 2013

Experienta mea cu produsele Mario Badescu



Buna dragelor,nu am testat multe produse Mario Badescu caci preturile sunt mai piperate si din experienta mea nu toate produsele m au impresionat si mi s au potrivit.



 Crema cu ceramide pentru ochi,anticearcan-la mine nu a avut  efect,am tinut o la frigider chiar dar aspectul pungilor de sub ochi si a cearcanelor nu a fost imbunatatit deloc-pe langa faptul ca se absoarbe extrem de greu-aveam de asteptat si un sfert de ora pana aplicam fondul de ten;deci acest produs nu o sa l mai cumpar.



                   

 Acest produs m a impresionat,este o pudra cu sulf care usuca cosurile,absoarbe excesul de sebum,reduce roseata si iritatiile de pe fata-pentru toate tipurile de ten.Imi place mult,isi face treaba si ,cu siguranta, voi mai cumpara acest produs.Am beneficiat si de cateva mostre si mini produse la cumpararea pudrei,am achizitionat o de pe Carespot.ro cand au fost la reducere produsele Mario Badescu.                            






Astfel o mini masca revitalizanta cu enzime,antioxidanti,papaya,grapefruit,vitaminele A si E-,curata delicat tenul si previne deshidratarea tenului-am ramas multumita de aceasta masca,dar nu sun sigura ca o voi mai cumpara-cu siguranta gasesc produse eficiente si la preturi mai accesibile.




  Acest produs este pe wish list ul meu-Silver Powder,tratament anti acneic,absoarbe excesul de sebum,desfunda porii congestionati,trateaza punctele negre-cel putin asta promite sa faca.
Voi ce produse Mario Badescu folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu