sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Noutati,promotii si oferte speciale care mi au facut cu ochiul:)

Buna dragelor,am vrut sa fie o postare mai mare in care sa prezint mai multe produse (si nu unul singur) plus aveam nevoie de timp pentru a testa unele dintre ele so,this is it:


1.Promotia din farmaciile Belladonna pentru LOTIUNEA MICELARA BIODERMA SENSIBIO H2O,si anume la cumpararea uneia a doua este gratuit,platesti 37.50 pentru 500 ml produs;o afacere zic;mai ales am tot citit despre produs si chiar vroiam sa l cumpar.
Acum folosesc o alta lotiune micelara:

Eucerin DermatoClean lotiune structuranta micelara 3in1,nu sunt prea multumita de acest produs dar trebuie sa l termin...cel mai mult ma deranjeaza mirosul de medicamente-este extrem de puternic!curata foarte bune si delicat zona ochilor,fata insa mai greu-simt nevoia sa mai folosesc si alt demachiant;daca am folosit BBcream si ma demachiez cu Eucerin imi simt fata uscata ulterior-sper cu Bioderma sa nu mai am aceasta problema!
2.de la Makeup Shop Romania mi am luam:

NYX PUSH-UP BRA  for eyebrows,un fel de creion multifunctional :partea maro este un creion pentru sprancene si partea roz pal este un fel de iluminator.
SLEEK FACE FORM in nuanta fair  , o paleta pentru conturul fetei contine si blush.
NYX BRONZER and BLUSHER COMBO in nuanta Phi Phi Island

3.ELF

Pensula pentru finish si contur
Iluminator crema in nuanta LILIAC PETAL
Fard de ochi lichid in nuanta TOAST
Fard de ochi din gama Baked Eyeshadow,in nuanta TOASTED
Blush din gama Baked,in nuanta PEACHY CHEEKY
Blush ,in nuanta Mellow Mauve

Am mai luat cate ceva,pe ici pe colo ,dar pregatesc postari separate pentru YVES ROCHER si o alta postare despre creme contur ochi..
Stay tuned!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu