sâmbătă, 19 ianuarie 2013

O surpriza de la Nivea Romania

Mai tineti minte acel joculet pe pagina de facebook  Nivea Romania -Luna Cadourilor,cel cu globulete si brad:trebuia sa dai click pe globulet si castigai produse Nivea-am incercat de cateva ori si ...nu am castigat :(
La inceputul anului am fost sunata de o reprezentata Nivea si anuntata ca am castigat:
O  cutie Nivea si o crema.
Nu prea am inteles care e treaba cu cutia,pana cand zilele trecute am fost la posta sa ridic coletul,aceasta e cutia:

o cutie metalica mare rotunda Nivea-ce m am bucurat,excelenta pentru depozitarea numeroaselor maruntisuri.
Si in cutie:

o crema Nivea de 150 ml-crema care e in familia mea de zeci de ani si tin minte ca era  multipurpose si o foloseam cu totii.

Ma bucur foarte mult pentru premiul meu .
Multumesc mult de tot ,Nivea Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu