sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Un fel de ice tea autohton

       Buna dragelor,  eu sunt o mare fana a bauturilor de gen ICE TEA preferatele mele sunt Lipton cel cu ceai verde si lamaie si Nestea  cu prune(ambele au miere pe post de indulcitor)-si uneori prefer sa mi fac singura acasa ceai pe care sa l asezonez cu cate ceva mai neobisnuit.Sunt o mare iubitoare a ceaiurilor -dar despre asta in detaliu ,intr o alta postare:)
        Zilele trecute ,fiind la cumparaturi am gasit la raionul de bauturi tip ice tea un nou produs -romanesc,de la Fares:Theia-ceai de fructe,gata de baut,trebuia sa l incerc,am optat pentru varianta Fructe Exotice.
Am cercetat putin pe net si am aflat urmatoarele: este o premiera pe piata romaneasca pe segmentul Read to drink tea (RTD),un proiect curajos din partea celor de la Fares care insa au o experienta de peste 80 de ani in productia ceaiurilor.


Are un gust interesanr,am recunoscut imediat frunzele de hibiscus din compozitia ceaiului ,insa am simtit si gustul specific al sucului de fructe din comert-de fapt este un fel de ceai in care au mai adaugat un suc de fructe.La ingrediente sunt mentionate:apa,zahar,extract de flori de hibiscus,suc de fructe exotice(amestec de portocale,lamai,mere,banane,ananas,kiwi,mango,piersici-in proportie variabila), 0.20% ceai concentrat de fructe(apa,macese,coji de portocale) ,suc de fructe de aronia,acidifiant-acid citric ,antioxidant:vitamina C,arome.
 Este de admirat ca Fares incearca sa ne surprinda cu noutati,sunt foarte curioasa cum sunt si celelate 2 sortimente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu