sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Velvet hands=creme de maini incercate si recomandate

Dragele mele,cat de importanta este o crema de maini pentru voi?
Pentru mine este vitala,datorita meserie si specialitatii pe care le am sunt nevoita sa mi agresez pielea mainilor cu dezinfectanti foarte agresivi si spalatul pe maini este de ordinul a cateva zeci pe zi!
Pielea uscata,crapata si unghii casante-rezultatul a catorva zile de pauza de la crema de maini!
Am incercat multe,unele au fost ok,altele nu m au dat pe spate;una singura este cea pe care o cumpar constant.In poza vedeti mica mea colectie :

Preferata mea de 2 ani este crema de la L OCCITANE  cu 20% unt de shea ,cea mai buna crema testata vreodata-extrem de emolienta,catifeleaza ,hraneste si regenereaza epiderma mainilor.Are un miros discret si foarte placut.Acum o am in forma medie si mica-produsul full size este cam 87 lei-scump,dar parca merita si ajunge cam pentru 7-8 luni!
Crema pentru maini si unghii de la FARMEC ,cu ulei de argan-fara parabeni;face parte din produsele abia lansate de ei-am apucat sa o folosesc doar de 2 ori si ma declar foarte multumita;hraneste,revitalizeaza si protejeaza in profunzime pielea mainilor;miros foarte placut si discret,pret accesibil-a fost mai putin de 10 lei;
sunt extrem de multumita de produsele Farmec pe care le am comandat(din noua gama am mai luat si crema pentu contur ochi-revin cu detalii intr o alta postare),si chiar ambalajul este dragut:pe cutie sunt imprimate toate gamele produselor Elmiplant!

Urmatoarele 2 creme sunt LIZ EARLE hand rapair(cu echinaceea si uleiuri esentiale,si vitamina E) si EUCERIN ph5 hand cream,amandoua sunt bune,hidratante le am in sample si travel  size-imi plac dar acum avand cu ce sa le compar,parca nu le as cumpara in full size;cam scumpe!
Ultima crema este ALEXANDRA de la Hofigal,este ok-ambalaj de 200 ml,miros placut-singurul dezavantaj este ca se absoarbe mai greu-o tin acasa ,pe noptiera,o folosesc inainte de culcare!
Voi ce creme folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu