luni, 18 februarie 2013

Pink box februarie

Buna dragelor,astazi a ajuns la mine Pink box februarie-am mai comandat in august cutiuta si am fost extrem de impresionata,apoi cea din septembrie m a dezamagit complet-asa ca,nu am mai comandat cateva luni.In februarie au dezvaluit brandurile a caror produse se vor gasi in cutiuta-fiind interesata de  Capra Nera si ceaiul promis,am facut comanda si asteptam ca un copil mic sa primesc cutiuta.Dupa cum ne am obisnuit ,cutiuta in sine este superba!
De data aceasta si continutul este unul pe masura!

1.Pyramid Grande Warming Joy cu aroma:Harvest Apple Spice ,winter chai, hazelnut truffle-contine 6 pliculete-pretul produsului este 40 lei-nu stiu daca m as incumeta sa dau atatea bani pe 6 pliculete,dar ma bucur ca voi avea ocazia sa testez acest ceai-sunt o mareeeee iubitoare de ceaiuri( ce ar fi sa aloc o postare ceaiurilor mele preferate:)

2.Perspirex Roll on -am citit despre cest produs, din pacate contine clorura de aluminiu dar este mentionat ca efectul iritant  al acestuia,este diminuat(sa i credem pe cuvant?).Pretul produsului este 58.9 lei pentru 25 ml,in cutie am gasit 5 ml
3.Mostra parfum Beyonce NYC PULSE, am testat o deja si mi a placut( contine note de zmeura spumanta,rodie bogata si pere zemoase, notele fructate se imbina cu notele florale de bujori si iasomie)-aplicatorul este un pic altfel decat cele cu care ne am obisnuit.


4.Crema de buze pentru volum si hidratare de la Capra Nera,crema special conceputa pentu buze crapate si deshidratate, cu un continut bogat de ingrediente nutritive si hidratante ofera buzelor regenerare si volum.Contine unt de shea, ceruri vegetale din floarea soarelui , Jojoba si Mimosa;ulei de ricin,de  samburi de caise, de avocado,de migdale dulci.Pret produs 33 lei.
5.Caviar serum de la Capra Nera-tot produs full size,pret 105 lei( cel putin asa scrie pe bilet.
Contine extract de caviar si Adn marin-destinat tenului matur, concentreaza o multitudine  de substante nutritive esentiale pentru refacerea si protejarea pielii.
Sunt foarte multumita de cutiuta aceasta-chiar si a meritat banii!
Ma gandesc sa comand si in martie-cu siguranta va contine produse interesante,fiind si luna noastra dragelor.
Va pup




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu