marți, 14 ianuarie 2014

Comanda IHERB mult asteptata si marea dezamagire!

Buna fetelor , acum exact o luna am comandat cate ceva de pe IHerb si a ajuns comanda.
La posta coletul arata asa:
Coletul era ascuns intr o punga mare, albastra -cand am desfacut o m a lovit un puternic miros al lotiunii mele preferate-imediat mi a dat seama ca ceva nu este in regula.
Am desfacut cu dezamagire coletul si am gasit  aproape toate produse ambalate   in folie de plastic, cateva ambalaje ude-imbibate si produsul mult asteptat     Blemish Treatment Lotion de la HomeHealth aproape gol-toata lotiune s a scurs in cutie ......

Ma dezamagit enorm modul in care au fost ambalate produsele, degeaba mai scrie fragil pe cutie.Nu cred ca voi mai comanda in viitorul apropiat de pe IHerb!
Acestea au fost produle comandate:

Eucerin Gentle Hydrating Cleanser-am citit foate multe review uri pozitive despre acest produs,mi l am dorit so-abia astept sa l folosesc.
Derma e Evently Radiant Overnight Peel -un alt produs pe care abia astept sa l incerc.
Derma e Hydrating Mist cu acid hialuronic, ma gandesc sa l folosesc pe post de crema de noapte.
Queen Helene Oatmeal n Honey Natural Facial Scrub-super produs,il comand a doua oara.
Andalou Pumpkin Honey Glycolic Mask-am tot citit despre beneficiile dovleacului si sunt tare nerabdatoare sa o testez.
Out of Africa Hand lotion cu uleiuri esentiale,unt de shea si verbena-miroase divin si la ce ingrediente are sper sa si faca treaba bine!
Deep step Foot cream  cu aroma candy mint.
La aceasta comanda mi am ales  balsamul de buze Sierra BEES


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu