duminică, 9 martie 2014

Rasfat de martie...

Buna dragelor,pentru mine luna martie este luna rasfatului-si am inceput bine, dar pentru ca suntem abia pe 9 martie si deja incep sa mi depasesc bugetul voi scrie postarea astazi si ma voi abtine de la cumparaturi pana la sfarsitul lunii :)
De la Oriflame am comandat cate ceva:
O perie de masaj care mi s a parut foarte interesanta.
Spray pentu [icioare cu mure-imi place tare mult, este al 4 pe care il cumpar!
Setul  ecollagen cu mini produse :crema de zi/ noapte la 10 ml si crema contur ochi  5ml-o gama nou aparuta pe piata care promite si m am gandit sa incerc produsele  small size inainte sa  le cumpar.
De la Yves Rocher:
 Crema de fata si serum ul din gama Elixir 7.9 , si am primit crema contur ochi din aceeasi gama (sunt foarte  multumita de crema de zi si serumul, abia astept sa o incerc si pe aceasta!) plus:

 un set de mini produse: un mini gel de dus Cherry bloom, o mini apa micelara 2 in 1  din gama sebo vegetal si un mini rimel  sexy pulp-foarte utile!

si o bersetuta foarta draguta si incapatoare!
La Sephora am avut reducere 15% si am profitat de ea-eram in cautarea unui fond de ten si a unei pudre-le am ales pe cele de la Guerlain:
fondul de ten Tenue de perfection si pudra Les Voilettes ambele in nuanta 02 Beige clair:
 Mi au placut foarte mult ambele produse, fondul de ten cu acoperire medie cu minis mat si satinat-si nuanta, perfecta pentru mine.
La cumpararea celor 2 produse am primit portfardul din imagine, foarte dragut dar si plin de bunatati:
mini lapte demachiant cu extract de lotus, mini serumul Super aqua serum , mostre ale parfumurilor Shalimar si La petite robe noir -si, un mini rujulet in nuanta Champs Elysees, absolut superb.

 Era si un din zilele cu sesiuni flash make up  Guerlain Meteorites, asa am fost machiata eu-si mi a placut la nebunie:

Plus, dupa cum v am obisnuit, mai am cateva rasfaturi
Din Billa puteti incerca aceste trufe: de ciocolata cu lapte cu umplutura de afine sau de ciocolata neagra cu umplutura de alune-o placere vinovata as putea spune.
Am descoperit si un nou serial care mi a placut tare mult, din pacata a aparut doar episodul pilot -daca mai urmeaza ceva sau  nu, nu se stie-pacat; oricum il recomand cu drag!
Va pup si va doresc o primavara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu