duminică, 16 noiembrie 2014

Preferatele toamnei :)

Buna dragelor, am gasit cateva ore astazi si m am hotarat sa scriu aceasta postare.


Acestea sunt , in mare, preferatele mele.
Voi incepe cu revistele:
British Vogue octombrie cu Rosamund Pike ( una din actritele mele preferate )pe coperta, ma bucur tare mult ca am primit aceasta revista si am putut sa ma bucur de ea, multe poze si reclame extrem de dragute-dar si o sursa de inspiratie legata de stil, make up si life style.
Cosmopolitan Rusia septembrie, nu am am citit de ani de zile editia ruseasca si mi a placut mult de tot-multe informatii utile, multe articole interesante-mi ar place ca si Cosmo romanesc sa fie atat de ''stufos'' si interesant!
Glamour UK noiembrie-revista mea preferata, gasesc foarte multe lucruri interesante si utile si prefer sa platesc un pic mai mult dar am ce citi, ci siguranta!
 Din revistele romanesti mi a placut tare mult, Marie Claire ( mi se pare cea mai interesanta revista , care pe langa fashion,make up si skin care are si cateva articole foarte interesate ) editia octombrie si pictorialul dedicat pantofilor:
























 Sa trecem la carti,am citit cateva -dar mi a placut tare mult: Paulo Coelho ''Adulter''

 O carte pe care o recomand , caci este foarte actuala-mereu cand avem de toate, parca mai lipseste ceva...
In poza mai vedeti un semn de carte cumparat din Diverta si o lumanare cumparata din Bonsai-ambele preferate luna aceasta!
Voi trece acum la filme, caci au fost cateva -care sustin .intr un fel si continua tematica adulterului:
 Gone girl-mi a placut tare mult acest film, si sfarsitul total neasteptat-abia astept sa citesc si cartea!

 Third person -multi actori buni c interpreteaza personaje a caror viata se impleteste foarte complicat...
Addicted, un film pasional despre adulter, boala si iertare.
You're not you, un film minunat-mi a placut enorm si m a emotionat pana la lacrimi!
Mai am 2 seriale pe care le am urmarit cu drag toamna aceasta cu si despre doctori:

 Forever, un serial foarte dragut despre un medic legist extrem de inteligent care nu poate muri, de fapt a murit de nenumarate ori si a tot inviat-este de mare ajutor in investigatiile politiei!
The Knick, un super serial despre spitalul londonez Knick de la incepututl secolului trecut, lucruri foarte interesante am descoperit urmarindu-l , bravo regizorului si actorilor-abia astept sezonul 2.
Caci vreme s a racit destul de repede, am preferat sa port in continuare fustite si rochite-dar, a trebuit sa trec la dressuri-preferatele mele sunt cele de la Gatta:

Articolul de imbracaminte preferat a fost o esarfa imensa de la H&M:
Nuantele de bleu, gri si grenat arata foarte frumos impreuna!

 Dintre produsele se hair care ador si recomand:

Syoss restore 3in1Turnaround miracle intense treatment fluid cu efect intens reparator!
In imaginea de mai sus vedeti un portfard de la RollRoad, foarte incapator cu 3 sectiuni.
Maybelline Baby Lips Cherry me-ador acest balsam de buze si efectiv nu ma mai satur de el, cand sunt acasa il am mereu in preajma!
Marionnaud Moisturizing body lotion cu extract de portocala rosie si merisoare-miroase fantastic!
Gerovital H3 evolution Exfoliant enzimatic-imi place enorm acest produs-urmeaza detalii in postarea despre rutina de ingrijire a tenului!



Si ultima poza-make up favourites:
Urban Decay -Naked 3 palette, cu fardurile preferate:LIMIT si NOONER.
Clarins multi blush creme-in nuanta 04 rosewood.
 Radiant matt lasting lip color-in nuanta 01.
Sally Hansen oja nuanta 217 PinkPong.
Maybelline Instant Anti- Age The Eraser Eye, in nuanta light!
Sunt curioasa sa stiu care sunt preferatele voastre si ce imi recomandati sa incerc!
Va pup si va doresc o dupa amiaza cat mai placuta!

Si pentru ca astazi este o zi importanta pentru Romania- Hai la vot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu