miercuri, 25 februarie 2015

I'm Loving This Month


Buna dragelor a trecut ceva timp si astazi m am hotarat sa scriu aceasta postare despre lucrurile care mi au placut in ultima perioada, sper sa ma tin de treaba si  sa scriu  lunar postarea preferatelor.

Am inceput cu lalelele, sunt florile mele preferate mai ales cele mov-le ador!
Acum sa trecem la lucruri mai serioase:



Parfumul dela Clinique Aromatics in white- m a cucerit din prima, nu am mai avut un parfum asemanator.




Iata ce spun cei de la Clinique despre el:
"Există o dimensiune surprinzătoare în alb...pur, rafinat și intens. O poveste serenă ce îmbină note lemnoase, petale translucente și note de ambră. Noul Aromatics in White sărbătorește această complexitate și lasă o urmă lungă de intrigi"





In aceste luni friguroase de iarna am dezvoltat o mica obsesie...pentru lumanarile parfumate, Vilage Candle in aroma Black Cherry imi place cel mai mult!

Sunt 2 produse de la The Body Shop care m au incantat in februarie:
Primul este untul de corp din colectia de sarbatori:Frosted Cranberry, imi place la nebunie eset untul meu preferat al celor de la TBS.
Celalalt produs este Winding Key, o gaselnita foarte ingenioasa datorita careia putem stoarce ultima picatura de produse din tuburi!
In sfarsit am descoperit produsele EOS in Romania, am optat pentru balsamul de buze in aroma Tangerine si imi place tare mult!
Aceasta micuta perie este pentru spalarea pensulelor de machiaj , sunt tare incantata de ea!
Navigand pe feelunique.com am descoperit acest balsam pentru demachiere in acest set impreuna cu o flaneluta si cutiuta adorabila!Este de la Moa  si se numeste Green Balm. Imi place mult acest produs si mai am foarte putin din el.
Tot de pe feelunique, mi am luat acest blush highlighter de la Lancome din colectie Rose Ballerine
 sunt tare incantata de el, nu l am folosit decat o data dar a fost suficient sa ma indragostesc.
La aceasta achizitie am primit cadoul Lancome care contine:
-mini rimel Hipnose (2ml)
-mini demachiant pentru fata si  ochi Galateis Douceur (50ml)
mini lotiune tonica din aceeasi gama (50ml)
-demachiantul pentru ochi sensibili Bi Facil (30ml)
-mostra serum Advanced Genefique (7ml)
-Crema Regenerie Multi-lift spf 15 (15ml)
Sunt tare incantata sa testez aceste produse.
Am cateva filme care mi au placut tare mult:
''Big Eyes''-un film minunat si il recomand cu drag.
Un alt film care mi a placut este''The Imitation Game''.
 Am descoperit 2 seriale care mi au placut tare mult, amandoua gen mistery crima, investigatii:
si
In plus pentru fashioniste si fanele emisiunii ''What not to wear'', Stacy London are o noua emisiune:
Love, Lust  or Run:
Cam acestea au fost preferatele si recomandarile  mele.
Urmeaza in week end postarea cu empties.
O seara frumoasa sa aveti, va pup!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu