luni, 29 iunie 2015

Produse Collistar-ajutor pentru un corp mai tonifiat!

Buna dragelor, m am hotarat sa scriu astazi si aceasta postare.
Produsele Collistar le am testat de a lungul timpului si nu m au dezamagit niciodata.
Mi am facut drum intr o zi pana la cabina lor de diagnostic, am descoperit ce probleme am ( le stiam...dar intotdeauna este bine sa auzi si o a 2 parere ), si mi am luat cateva produse ( ok-mai multe); sunt tare curioasa sa ma tin de treaba si impreuna cu sportul si  alimentatia sanatoasa sa vad rezultatele.

 Sunt o persoana tare sceptica si cred cu tarie ca o crema nu te poate scapa definitiv de celulita sau stratul de tesut adipos subcutanat, dar -DACA te tii de sport si mananci sanatos-cu siguranta vei slabi-si aici vin in ajutor produsele corporale ,care imbunatatesc aspectul pielii, trebuie insa sa te tii de treaba!


 
Sa incepem cu exfolierea:
Avem exfoliantul anti-retineri de apa cu zahar brut, condimente si uleiuri esentiale ce potenteaza efectul de sauna si pe langa exfolierea propriu zisa ofera reducerea si drenarea lichidelor, lipoliza data de extractele de cafea,iedera si ceai verde;hranirea (uleiurile de jojoba, mugdale,avocado) si energizare (musetel, lavanda, patchouli ).
Exfoliantul pentru fermitate cu cirese,contine saruri maringe,sare rosie, pudra de sambure de cirese plus Omega 3 si 6, vitamine A si E.
Continuam cu uleiul de dus pentru fermitate-ajuta la redarea tonusului, vitalitatii si compacteaza tesuturile epiteliale:
 Incepem cu tratamentele speciale:

Namol Exfoliant SOS zone critice express 3 minute-produsul pe care il folosesc de ceva timp, sunt la al 3 lea tub cumparat.Sa vedem ce zic cei de la Collistar si cum ne recomanda sa l folosim:
Avem efect de netezire,remodelare si drenarea fluidelor-how great is that!
Crema drenanta si remodelanta cu alge marine- de utilizat in special seara, abia astept:)
Reshaping body slimming treatment ''pressotherapy"- o combinatie unica intre escina,extract de struguri rosii si afine actionand asupra microcirculatiei cu o ''gimnastica vasculara'' plus cafeina pura si carnitina-suna bine, nu i asa.
 Cryo Gel anticelulitic- efect de lifting, racorire  plus extractele de cafeina si cafea verde, ananas, castan salbatic cu efecte de drenare.
Crema termala anticelulita-efect anticelulitic si de fermitate.
Este extrem de eficient tratamentul de combinare a celor 2 efecte-cald si rece, folosit frecvent in saloanele de specialitate.
Un produs care mi s a parut foarte interesant este:
Capsulele  shock trament antocelulitic, in primul rand mi s a parut o idee foarte ingenioasa-cea cu capsulele caci este extrem de comod mai ales in calatorii, in al doilea rand am prins si oferta cu 1/2 gratis:)
Si in ultimul rand , mai avem:

Serul intens anticelulitic cu celule stem din plante cu efect de ''ultrasunete'' -un produs recomandat de cineva care a ramas foarte multumita de el, abia astept si el sa l testez!
Tratamentul intensiv pentru abdomen night,cu celule stem din plante-cu extract de alge, echinaceea, piper chili, menthol , cafeina care invaluie corpul intr o pelicula care va contribui la eliberearea treptata a principiilor active pe timpul noptii.
Acestea sunt produsele Collistar care mi au facut cu ochiul, abia astept sa le testez si sa va povestesc despre rezultatele obtinute.
Ce alte produse a ti incercat, ce recomandari aveti pentru mine?
Va pup dragelor si noapte buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu