marți, 17 noiembrie 2015

I always say yes to a cup of tea!

Buna dragelor, nu stiu cum sunteti voi dar eu ador ceaiurile in toate anotimpurile, la orice ora si  in orice combinatie.
Magazinele au o oferta foarte variata la acest capitol, dar eu sunt foarte selectiva.
Cel mai des cumpar de pe Arta Ceaiului:
Se poate alege orice cantitate, incepand cu 25 gr, si sortimentul este foarte foarte variat, am cateva recomandari:
-ceai verde cu ginseng si goji
-ceai negru pu erh fitness (coaja de macese, lamiita etc)
-ceai verde cu fructe si iasomie
-ceai mate energy boost
-ceai mate IQ
-ceai infuzie roibos cu ginko.
Daca sunteti fane ceai la pliculet, atunci va recomand cele de la Marks&Spencer
Preferatele mele sunt:
-ceaiul cu lamaie, ginseng si ghimbir
-ceai verde organic cu lamaie
-calming teabags(musetel, tei, levantica,menta)
-ceai verde organic cu iasomie
-ceai cu aroma de merisoare si rodie
De sarbatori cei de la M&S au noutati:
     Muled Fruit Tea (hibiscus, macese,mere deshidratate,coaja de portocala, scortisoara, merisoare, radacina ghimbir, cuisoare).
     Christmas Spiced Tea (ceai negru, scortisoara, ienibarah, cuisoare, cardamon).
Din hypermarket preferatul meu este:
 Acestea sunt preferintele mele, astept cu drag recomandarile voastre!
Va pup!








Un comentariu:

  1. Inelul este absolut superb! Eu sunt o mare consumatoare de cafea, nu i un motiv de lauda, dar e adevarat. Incerc sa beau macar doua cani de ceai pe zi.

    RăspundețiȘtergere