joi, 5 noiembrie 2015

Recent Empties:)

Buna dragelor, a trecut ceva timp de cand am postat despre produsele consumate, so-today is the day.
Acestea sunt produsele:

 Incepem cu produsele pentru corp, caci au fost cele mai multe:

 Avem 2 produse COLLISTAR:
-Ulei lapte hranitor, un produs foarte placut cu aroma de citrice se absoarbe repede, are efect racoritor!
-Namol exfoliant remodelant SOS zone critice express 3 minute- mai am vreo 4 rezerve, sunt la al 3 tub consumat, usor de utilizat-aplici, stai 3 minute, faci dus si ....zonele pe care s a aplicat namolul sunt asa de netede-pregatite pentru aplicarea produsele de hidratare, tonifiere.
Avem alte 2 produse PostQuam (un brand spaniol profesional cu produse foarte bune ):
-Acid cream-crema de corp cu AHA miroase extrem de placut a citrice!
-Reaffirming cream, crema extrem de placuta in utilizare, se intinde repede, se absoarbe usor, miroase placut si are efect tonifiant!
Un produs care mi a placut mult a fost crema ISIS PHARMA Secalia A.H.A.-o crema care combina untul Karite ai AHA acizi.
Preferata mea este gama AMANDE de la L occitane, am reusit sa termin cremaMigdale Shaping Delight Gel, doar pentru gurmanzi -absolut irezistibil!
Crema de corp Douglas Home Spa Spirit of Asia Bamboo Milk&Rice Oil, o crema hidratanta si placut, din gamele Home Spa este aroma mea preferata!
Alte 2 produse cu extract de citrice:
-Balea Body Fit Push Up Serum, un serum pentru hidratarea zonei decolteului.
-The Body Shop SpaFIT firming&toning gel cream massager-o crema foarte buna, cu efect racoritor si miros placut-perfecta pentru perioadele calde!
Un alt produs care mi a placut foarte mult este CLARINS Lift Minceur Anti-Capitons, crema foarte placuta si are un intreg algoritm de aplicare, dupa ce termin rezervele -revin la acest produs!
LIERAC Body Slim Cure Minceur Express un produs foarte bun cu 10% cafeina, extract de ghimbir si agenti cryo termali, l am luat la pachet cu o alta crema pe care o voi termina in curand.

La categoria geluri de dus, am terminat cateva...ok..mai multe:)
2 geluri de dus de la YVES ROCHER, preferatele mele-cel cu extract de migdale si cel cu extract de cafea!
Rezerva uleiului de dus din gama Amande de la L occitane-rasfat pentru corp si simturi!
2 produse pentru igiena intima:
Imacul 'eau, preferatul meu cu extract de aloe vera, galbenele si acid lactic!
Nivea Intimo double effect cu extract de ulei de avocado si acid lactic.
Un gel de dus de la THE Body Shop-Smoky Poppy cu extract de mac , editie limitata-a fost ceva cu totul deosebit la capitolul culoare si miros, sper sa regasesc si in 2016 de Valentine's aceasta gama!
Un produs Nuxe travel size-un gel de dus exfoliant cu petale de trandafir, extrem de placut !
Avon clearskin cu 2% acid salicilic, l am folosit pentru zona umerilor-unde vara m am confruntat cu eruptiii.
Sa trecem la produsele pentru par:
Avem balsamul de la Beauty Farm -Balsam Intarirea si cresterea parului cu lapte de capra.
Samponul YVES ROCHER Volume -imi place foarte mult, este samponul YR preferat.
Samponul Gliss Total Repair 19 de la Schwartzkopf, este un sampon bun si cu siguranta il voi recumpara dupa ce termin toate rezervele!
Samponul Faith in Nature cu rozmarin pentru par gras a fost un produs bun,cu miros extrem de placut.
Preferatul meu este insa samponul de la REDKEN Extreme shampoo, fortifiant a fost minunat-abia astept sa primesc coletul feelunuque care contine si acest sampon:)
Alte produse terminate:
Balea Sapun lichid sensitive cu extract de aloe, un produs bun si ieftin!
3 creme de maini care mi au placut mult de tot:
-The Body Shop- Absinthe Purifying Hand Cream, o crema foarte buna racoritoare.
                          -Frosted Cranberry Hand Cream , absolut speciala aceasta aroma, abia astept sa o regasesc din nou in TBS.
-MURAD Rejuvenating AHA Hand Cream, aceasta crema este o  minune!
2 tuburi de pasta de dinti Sensodyne Repair&protect-preferata mea:)
Farmec dizolvant pentru lac de unghii si Delia Coral dizolvant hranitor cu ulei de masline si vitaminele A,E,F(  ador dizolvantele Coral ).
TBS Spray racoritor pentru picioare cu extract de menta.
Vichy Tratament anti-transpirant 48h, din pacate au schimbat formula produsului si nu este la fel de eficient!
Naturalesse servetele intime cu aloe vera, pachet de 15 -preferatele mele .
Mostra decrema Elmiplant Skinnergy cu extract de lychee, miroase placut si hidrateaza bine!
2 produse extrem de hidratante cu efecte reparatoare/:
ACM CICASTIM, ocrema reparatoare cu efecte calmante
AVENE Cicalfate preferata mea de cand a aparut!crema asta chiar face minuni!
Pellamar peeling gel pentru ten mixt si gras-am folosit o pentru zona umerilor (de aceea a ajuns in aceasta categorie ).
Effaclar A.I- produs nou din gama Laroche-Posay pentru eruptii localizate, curata in profunzime imperfectiunile siprevine cicatricile reziduale.
Farmec crema depilatoare rapida 3 minute, o folosesc de ani de zile pentru brate si sunt extrem de multumita de ea!
Sa trecem la produsele skincare:
2 produse LIERAC din gama Magnificence :
EYES cu extract de vin rosu, 5% acid hialuronic, floare de rodie, anti rid-fermitate-iluminare, un fel de pensula aplicatoare-mi a placut enorm produsul.
Serum Rouge cu 10% acid hialuronic,floare de hibiscus rosu,vitamine C si E, un produs minunat revitalizant ce corecteaza liniile fine si ridurile!
Un produs de la TBS roll on firming&refreshing eye roll, foarte placut si hidratant-din pacate in umra unei cazaturi ambalajul s a deteriorat si utilizarea ulterioara a fost extrem de dificila!
Avem 2 masti:
Sephora Masque creme de nuit hydratant repulpant cu acid hialuronic.
Michael Todd Pumpkin rich facial mask, pentru mine a fost usor prea abraziva dar  mi a placut.
Gerovital H3 Evolution exfoliant enzimatic, sunt la al 3 lea produs consumat-il ador!
Bioderma Sebium Pore Refiner, o crema lejera care si face treaba si este foarte eficienta.
Mineralium HydraSource Vitamin C Serum, l am terminat dar nu a fost un produs preferat-simteam ca nu face ..nimic pentru tenul meu.
Blanchette B Make up Remouver Wipes, fara alcool, cu extract de aloe vera-foarte placute si ieftine, le gasiti in Kaufland.
Masca Faciala Calmanta Schaebens, reduce roseata si iritatiile.
Elmiplant Skinnergy Break free, crema gel matifianta cu extract de guava-mi a placut mult mostra si cu siguranta il voi cumpra.
Foltene Pharma Tratament pentru gene si Sprancene mai puternice, mai lungi, mai groase-foarte foarte bun!
Effaclar Duo produsul vedeta si minune, deja am inceput un tub nou!
Vichy Liftactiv Retinol HA Nuit  un produs foarte interesant, de la ambalajul metalic, la pompita pana la indicatiile de aplicare-mi a placut mult.
Sa trecem la produsele de make up:
Mascara Too Faced Better Than Sex-a fost un mini produs, ma bucur ca am avut ocazia sa l incerc inainte de a mi arunca banii pe un mascara full size, nu mi a placut deloc!
Estee Lauder Signature Silky Powder Blush 02 Pink Kiss, un produs vedeta pentru mine cu siguranta il voi recumpara!
Clarins Jolie Rouge Brillant 19 tropical pink, un ruj hidratant cu o nuanta corai nu foarte aprinsa care se adapta nuantei buzelor fiecareia!
Carmex clasic si Caudialie balsam de buze, care mi a placut la nebunie!
Acestea au fost produsele terminate, urmeaza o postare cu mini-empties ( da, o multime de mostre si produse mini sau travel ).
Nu uitati de giveaway Fleur de Force:
Va pup, va imbratisez si va doresc o seara frumoasa!







2 comentarii:

  1. :)))doamne cate ai terminat! se vede ca a trecut ceva timp:))):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii , le am tot adunat-sa vezi deseara cu mini empties, deja m a apucat panica -am muncit cateva ore ieri sa o scriu!

      Ștergere