vineri, 11 decembrie 2015

Gloves in a bottle review

Buna dragelor, nu stiu daca a ti auzit de produsul Gloves in A Bottle, eu am citit pe facebook la un moment dat niste informatii si pentru ca ofereau mostre de testare gratuite-am incercat.in 2 saptamani am primit acasa mostra de 5 ml si un pliant.

Ce este?
O lotiune fara miros,fara parfum, light care se absoarbe extrem de repede in piele care:
-ajuta in mentinerea hidratarii si uleiurilor naturale ale pielii si care diminueaza actiunea suvstantelor daunatoare si iritante asupra pielii!
Este un produs potrivit pentru pielea uscata,crapata,eczeme,dermatite de contact,alergii, psoriazis.
Este extrem de recomandat de medicii dermatologi din state:

INGREDIENTE:
apa,dimethicone,acid stearic,glycerin,cetyl alcohol,isopropyl myristate, alcohol stearyl,trithanolamine,xanthan gum,hydroxypropyl,methylcellulose,eicosene copolymer,steareth-21,phenoxyethanol.
Cum trebuie utilizat?
pe pielea curata se aplica o mica cantitate de produs,se maseaza zona pana la absorbtia completa.Se reaplica peste 4 ore.
Parerea mea:
mi a placut, o lotiune care se absorbe extem de repede , fara miros
-am observat o imbunatatire neta a unor leziuni superficiale dupa doar cateva aplicari.
Prin urmare mi am comandat produsul full size.
Recomand cu drag, macar merita incercat!




5 comentarii:

  1. Mi-am comandat si eu acea mostra :)) am fost super incantata de aceasta lotiune, insa am observat ca dupa cateva ore i-a cam disparut efectul de hidratare. Pielea mea era la fel de uscata ca inaintea folosirii. Dar oricum, este muuuuult mai buna decat o simpla crema de maini

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu review-uri bune la crema asta, dar nu am incervat.o. mie imi place ce de la Neutrogena varianta albastra. Dar e de incwrcat si asta ;) te pupic

    RăspundețiȘtergere
  3. am primit si eu o mostra, si mie nu prea mi-a placut...m-a usturat mainile rau de la ea, plus ca nu am vazut nicio imbunatatire.. m-am dat 3 zile, suportand usturimile si nimic..niciun rezultat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am tot citit de bine despre aceasta crema, sunt tentata sa o incerc si eu. Iarna mi se usuca mainile ingrozitor!

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu le-am comandat .,,dar inca nu le-am testat ..chiar sunt curioasa ..cand vad ca pe unele fete le ustura pielea ..hmm hmm ..

    RăspundețiȘtergere