marți, 8 decembrie 2015

Kiehl's un brand indragit!

  Buna dragelor cu siguranta a ti aflat de existenta brandului Kiehl's la noi, au mai nou 2 magazine:
in Afi Cotroceni si unul in Mall Baneasa.

Sa va spun ce mi place la conceptul magazinelor in sine:
-fetele sunt foarte dragute
-daca vrei ti se face un diagnostic al tenului si ti se recomanda niste produse
-primesti mostre chiar daca nu cumperi nimic

Si acum trebuie sa recunosc ceva-am testat multe produse de la ei, si am fost multumita de toate, lucru foarte rar intalnit in general!
  Sa incepem cu produse consumate :

 Din gama Travel Tested Solutions, am incercat 2 produse:
-crema de maini ''First class'' purifying hand treatment-contine uleiuri esentiale de lavanda, muscata si rozmarin, combinate cu floarea de cactus si ginseng tibetan-mirosul este unul cu totul special dar a fost o crema foarte buna!
-24/7 Activated moisturiser, este o lotiune hidratanta light racoritoare cu foare de cactus si extract de ginseg, combinate cu uleiurile sus mentionate.

Din gama pentru par am incercat samponul cu aminoacizi si ulei pur de cocos si balsamul nutritiv cu ulei  de masline si avocado!
Mi au placut atat de mult incat a doua zi m am dus sa mi iau si balsamul din gama cu aminoacizi si samponul full size:

plus inca un sampon cu  orez si grau pentru volum cu proteine usoare si polizaharide!
 Va recomand sa incercati gama cu aminoacizi si ve ti simti o diferenta, parul va va multumi cu siguranta!
Alte produse incercate si care merita mentionate au fost:
 crema contur ochi cu avocado( cu siguranta a ti auzit de ea)
crema de corp extrem de hidratanta !
Un alt produs de care sunt tare incantata si despre care am vorbit in postarea cu skincare routine este
Daily Reviving Concetrate!
Bineinteles am si cateva mostre (4ml tine cam o saptamana) ale uleiului  Midnight Recovery Concentrate,este un produs foarte bun si il voi cumpara cand termin toate rezervele!
Dintre gamele aromate pentru corp preferata mea este Orange flower&lychee.
Un ultim produs pe care abia astept sa l incerc este acest Cleanser Rare Earth Deep Poree  Daily  Cleanser cu argila amazoniana , exfoliaza si detoxifica-revin cu review.
Din aceeasi gama am avut ocazia sa incerc si masca , foarte buna-mostra am folosit de 3 ori deci este una generoasa!

Aceastea sunt produsele incercate de mine.
 Si sa nu uitam de politica lor de colectare:
Nu aruncam nici un ambalaj ci venim cu ele inapoi la magazin!

Ce produse de la Kiehl's a ti incercat?
Va pup:)



2 comentarii:

  1. N-am incercat ..pentru ca se gasesc doar in bucuresti..am tot auzit laude mai ales la adresa lui midnigt recovery concentrate :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Din produsele lor am incercat crema cu avocado pt contur, avea ea o textura mai diferita dar mi.a placut si crema super hidratanta pt fata ultra nu mai stiu cum... Chiar au produse marfa si imi fac cu ochiul sampoanele si uleiul si balsamul, toate :)). Sa le folosesti cu drag pe toate ;) te pupic.

    RăspundețiȘtergere