joi, 15 decembrie 2016

Giveaway de Mos Craciun

Hello ladies, mai avem 10 zile pana la Craciun deci dam startul unui nou concurs.
Premiul este advent calendarul L occitane:


Care contine:





un mini sampon cu 5 uleiuri esentiale
pentru ten: o mini crema ultra hidratanta,o mini apa esentila de Immortelle si un mini toner cu unt de shea
-o mini crema de picioare si 5 mini creme de maini:verbina,trandafir,bujor,migdale si clasic
-2 mini sapunuri:verbina si migdale
-7 mini geluri de dus:ceai verde, iasomie bergamota,migdale, flori de cires,relaxant,verbina,ultra hidratant
-1 servetel  facial de reimprospatare verbina
-mini parfum flori de cires
-3 mini lotiuni de corp:flori de cires, migdale si ultra hidratant


Ce aveti de facut:
imi lasati un comentariu cu:
Nume si prenume
ce cadouri va doriti de Craciun sa primiti si sa oferiti?
like pagina mea &share concurs


Concursul dureaza 10 zile, pe 26 decembrie anunt castigatoarea si premiul va fi trimis la inceputul lunii ianuarie.
Mult succes si abia astept sa citesc raspunsurile voastre.
Multi pupici!

20 de comentarii:

  1. Sirba Stefania-Andreea
    Eu mi-am dorit niste carti si parfumul Green Tea de la Elizabeth Arden si cred ca am sa primesc exact ce vreau! :) In schimb, am sa ofer jucarii, dulciuri, cosmetice, parfumuri, manusi si fulare, pulovere si vouchere de cumparaturi la H&M. Am incercat sa tin cont de dorintele fiecarei persoane din familie, ca sa fiu sigura ca vom primi cadouri care sa-i bucure.
    Share: https://www.facebook.com/andreeasirba/posts/897738177029127?pnref=story

    Tu ce iti doresti?
    Sarbatori frumoase si fericite iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja am castigat si consider ca trebuie sa las si altora norocul, eu am primit deja. <3 Insa tot iti voi raspunde la intrebare. :D Anul acesta de Craciun voi sta acasa caci pe 23 am dpn-ul si nu ma mai incumet la distante lungi, pentru a imi vizita familia. Nu o sa fac cadouri multe pentru ca nu prea am cui, doar familiei(asta daca vor veni ei in vizita), iar ei nu isi doresc mari lucruri. De primit nu mai vreau nimic, am primit destule, si iti multumesc iarasi :) , doar ca bebe sa vina sanatos. Succes participantelor :* Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc pentru șansa de a câștiga acest advent calendar minunat, mi-ar plăcea nespus sa încerc produsele L'Occitane!

    Suta Lavinia
    De Crăciun, îmi doresc tare mult sa primesc o perie de par rotativa și un advent calendar, iar eu voi face cadou produse cosmetice (prietenelor mele), un acumulator extern (iubitului meu), un parfum (mamei) și un pulover (tatălui meu).
    FB Lavinia Suta
    share: https://www.facebook.com/suta.lavinia/posts/10206203424004463
    Te pup și îți urez de pe acum Sărbători fericite alături de cei dragi, sa primești tot ce ți-ai dorit de la Mosul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi plac mult cadourile de genul beauty-boxuri sau advent calendare , dar si cele simbolice primite de la prietenii mei, gen ; o agenda personalizata cu un pix haios sau ... o lumanare parfumata deosebita . ..uneori primesc si o pufosenie jucarie ...ca sa-mi aduc aminte de copilarie :)) La randu-mi , imi place mult sa daruiesc beauty-boxuri fetelor ,,,sau casete de cosmetice barbatesti ,..baietilor. Mamei mele , pentru ca ii plac enorm parfumurile si esarfele ...i-am si cumparat deja parfumul favorit si o esarfa mai groasa de iarna !!
    Sa ne auzim cu bine si la anul draga Katy !! La multi ani !!
    FB Corina Cosa
    share ;https://www.facebook.com/corina.cosa/posts/1215377395209914?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  6. Barcer Mihaela
    https://www.facebook.com/mihaelabmihaela/posts/1533499500000539
    nu mi-as dori ceva anume, orice m-ar bucura, oricat de mic si neinsemnat ar fi... pt ca stiu ca ceea ce-mi doresc (un telefon dualsim) nu voi primi... sincer, am primit deja multe lucruri in toamna si inceputul acestei ierni si sunt multumita, e, cred, destul...

    RăspundețiȘtergere
  7. andra katerina
    https://www.facebook.com/KatyaMikhailov/posts/1395344973809244

    Eu anul acesta muncesc pe 24 si 25, deci imi ramane sa ma gandesc chiar doar la lucruri materiale ce mi-as dori , pentru ca cele spirituale, in familie si prieteni, nu vor exista :))
    Mi-ar mai trebui un patut pentru pisici si oje speciale, cum le zic eu la cele sclipcioase, texturate, dragute.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stoica claudia
    https://www.facebook.com/claudia.stoica.585/posts/1833639176851305?pnref=story
    As vrea sa primesc produse cosmetice si sa daruiesc celor dragi cate un parfum sau ceva simbolic

    RăspundețiȘtergere
  9. Ni-am scmbat telefomul acum vreo 3 saptamani, asa ca de la Mosu nu vreau decat sanatete, ceva dulce si o pijama. Nu cred ca ai fi put alege un cadou mai frumos. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Rosioru Marilena
    De Craciun imi doresc multe cutii de bomboane si jeleuri...si o pereche de ochelari Ray Ban... stiu ca sunt pretentioasa dar chiar imi doresc!
    Eu deja am cumparat cadourile...
    O pereche de ghete si un pulover pentru sotul meu
    Pijama pentru mama
    Pijama pentru tata
    O bluza pentru fratele meu
    Un tablou pentru nasi si jucarii pentru nasul meu mic de 7 luni
    Dulciuri si rechizite pentru doi copilasi de la mine de la tara care au o situatie mai grea si poate mosul lor nu e prea bogata.
    O sacosica de dulciuri pentru alti doi frati nevoiasi
    Zambete si voia buna pentru toata lumea :)
    Tu ce oferi?ce vrei sa primesti? Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. balan cristina
    De Craciun as vrea sa primesc multe,multe cosmetice,sanatate si cred ca liniste in viata mea,de fapt ,de asta as avea nevoie cel mai mult.Ce as putea darui de Craciun e dragostea mea si mici cadoase facute din inima mea!Spr ca sarbatorile sa le aduca tuturor iubire pace si liniste in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cel mai mult de Craciun imi doresc sa ii vad pe cei dragi fericiti si sa le implinesc dorintele asa cum pot.
    Daca vine Mosul si la mine.. foarte bine.. il primesc cu placere si sunt bucuroasa de orice. :)
    Anul asta va fi mai special pentru ca facem o serata Secret Santa cu prietenele. Voi cumpara exact un cadou asa cum si eu mi-as dori sa primesc. (ma gandesc sa i-au gama de iarna de la Yves Rocher cu pere si cacao, miroase tare bine.) ;)
    Cocoreanu Mona.
    Sarbatori fericite, Cati si numai bine!
    De saptamana viitoare incep pregatirile, spor la lucru si la cumparataturi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cristina Dumitrascu. Buna!! De Craciun imi doresc sa primesc un ceas si sunt incantata sa daruiesc din inima cadouri celor dragi, dulciuri, imbracaminte si multa iubire!🙄

    RăspundețiȘtergere
  14. Anul acesta de la Mosu imi doresc niste pijamale dragute...si o cutie de ciocolatele cu menta...pe care le ador...de oferit o sa ofer mai multe...
    Pentru sotul meu am luat un pulover
    Pentru fiul meu am luat haine , dulciuri si o husa de telefon
    Fiicei mele ii dau bani pentru ca strange sa isi ia ochelari de soare Ray Ban...i-a picat asa pe ei :))
    Ginerelui meu i-am luat o jacheta
    iar pentru cativa nepotei am luat hainute si dulciuri.
    Vom mai vedea ce mai primi si ce mai oferim...pe parcurs :)
    Iti doresc un mos bogat si sarbatori linistite.

    Vadanoiu Rodica

    RăspundețiȘtergere
  15. Radu Adina
    De Craciun imi doresc sa primesc o geanta si sa fim toti sanatosi.
    Voi incerca sa cumpar mici cadouri pentru toti.
    https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/1249953515082045?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  16. Pap Kamilla-Rozsa
    De Craciun imi doresc un aparat foto , iar eu o sa daruiesc dulciuri.
    https://www.facebook.com/kamilla.pap.9/posts/1229295173830289

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu voi darui produse cosmetice, de machiaj si multe dulciuri. Ce mi as dori sa mi aduca Mos Craciun? Sanatate, bucurii si o vacanta! Iti doresc sa gasesti sub brad cadourile mult dorite! Adina Ene

    RăspundețiȘtergere
  18. La mama i-am cumparat o esarfa frumoasa, o cafea si un pachet de cosmetice, la tata un parfum si dulciuri (ca ii plac:)), la fratele meu o caciula si cosmetice, la sora mea o rochita si farduri, la bunici cate un ghiveci cu flori. Iar eu imi doresc un fard auriu de la Melkior pentru ca imi sta bine (am ochii caprui) si o bluza noua pentru ca nu am mai primit de mult, in rest doresc multa sanatate, bucurii si un an nou mai bun, mai frumos si mai fericit familiei mele, asemenea iti doresc si tie!
    nume-MedveiMonika
    share-https://www.facebook.com/monika.medvei/posts/10209001371493444

    RăspundețiȘtergere
  19. Lupu Nicoleta
    link share: https://www.facebook.com/lupu.nicoleta.98/posts/598789670307545
    eu imi doresc de Craciun, sa fiu alaturi de fiica mea si sotul meu, iar Dumnezeu sa o tina sanatoasa pe mama mea in varsta de 84 de ani.
    Mi-as dori sa ii daruiesc, fiicei mele acest premiu superb pe care tu doresti sa ni-l oferi.
    Craciun fericit ! Iar mosul sa fie bogat, sa iti aduca tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere